مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۵
۰ نفر

دکتر حسین انتظامی از سمت مدیر عاملی مؤسسه همشهری و مدیرمسئولی نشریات این مؤسسه خداحافظی کرد.

در همین راستا، شهردار تهران طی پیامی از تلاش و زحمات انتظامی تقدیر و تشکر کرد. در بخشی از این پیام آمده است: 

 «خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه مطبوعات، کارنامه مسئولیتی جنابعالی را به خود مزین نموده است. تلاش و زحمات همراه با اخلاص و صداقت شما برکات و آثاری برجسته را به یادگار گذاشته است».

همزمان با خداحافظی انتظامی از مؤسسه همشهری دکتر علی‌اصغر محکی که از استادان رشته ارتباطات است، از سوی شهردار تهران به مدیرعاملی مؤسسه همشهری منصوب شد.

در قسمتی از حکم قالیباف آمده است: «مؤسسه همشهری، مؤسسه‌ای است ملی و متعلق به همه مردم و شهروندان خوب تهران و تا به حال نقش بسزایی در عرصه مطبوعات و اهل قلم داشته است.

امید است جنابعالی با توکل به خداوند بزرگ و بهره‌گیری از تجارب فرهنگی و شایستگی‌های فردی و همه ظرفیت‌ همکاران در راستای هدف ارتقای فرهنگ عمومی، نهادینه‌شدن فرهنگ شهروندمداری، اهتمام به تکریم و رشد سرمایه‌های اجتماعی و انسانی، بسط امنیت اخلاقی و ارزشی، دفاع از مبانی دینی و الهی و انقلابی و اطلاع‌رسانی به موقع و هوشمندانه و هوشیارانه و نیز با ارائه خدمت بی‌منت، با دقت و مشفقانه همه توان و تجربه خویش را به کار گیرید».

محکی پیش از این سردبیری همشهری را بر عهده داشت.

دکتر حسین انتظامی که هم اکنون برای دوره دوم نمایندگی مدیران مسئول مطبوعات در هیات نظارت بر مطبوعات را بر عهده دارد، پیش از مدیریت مؤسسه همشهری سخنگوی شورای‌عالی امنیت ملی، مؤسس و اولین مدیر مسئول روزنامه جام‌جم، عضو هیات منصفه مطبوعات و در سال‌های میانی دهه 70 نیز مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد بوده است.

دکتر علی‌اصغر محکی نیز که فارغ‌التحصیل دوره دکتری علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی تهران است، علاوه بر ارائه ده‌ها مقاله مطبوعاتی و آموزشی به تدریس علوم ارتباطات در دانشگاه اشتغال دارد و در طول سال‌های 1381 تا 1384 رئیس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی بود.

وی پیش از سردبیری همشهری، به مدت 15 ماه قائم مقامی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران را به عهده داشت.

کد خبر 53892

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز